Ängelholms FF
P13 ( födda 2009)

Bli medlem i Ängelholms FF
BLI MEDLEM
Välkomna till P2009 lagsida!

Välkomna till vår lagsida, här hittar man allt som är värt att veta om vårt lag.

För att vara bra uppdaterad om vad som händer så rekommenderar vi att prenumerera på vår kalender.

Förare och tvätt av matchställ mot Falkenberg
2024-04-05 19:39

Som tidigare kommunicerat kommer det vara obligatoriskt att samtliga föräldrar kommer få köra till någon bortamatch under säsongen (gäller när sin son spelar).

Vi kommer också dela på tvätt av matchkläder framöver.

Till helgens match mot Falkenberg kommer nedanstående få köra:

Marcus H. (Tvätt av matchkläder)

Leo M.

Alvin L.

Alfred W.

Om man inte har möjlighet att köra den match man blir tilldelad kontaktar man Martin 072-2461866.

Ang. Göteborg cup 9-12 Maj.
2024-04-04 16:40

Hej!

Tyvärr måste jag meddela att det inte blir någon cup i Göteborg den 9-12 maj.

Vi är för få ledare för att genomföra cupen.

Mvh/Martin

Förtydligande ang Bårbärare
2024-04-02 14:29

Hej

Vi har fått frågor om vad det innebär att vara bårbärare på herrarnas A-lagsmatcher. Det är att bära ut båren till den spelare som eventuellt blir skadad. När spelaren ska flyttas så kommer andra vuxna att hjälpa till. Ansvaret ligger alltså inte på våra spelare att flytta och bära tunga vuxna spelare.

hälsningar fr tränarna P15

// gm Pontus

Göteborg cup
2024-03-30 08:47

Hej!

Vi ledare har diskuterat om vi skall vara med i cuper i sommar. Dom cuper som ligger visar det sig att det är få lag anmälda i vår årskull. Dock har vi hittat en cup i Göteborg som ligger den 9-12 maj. Vi tänker också ställa upp i Eskilscupen som ligger i Augusti.

Tanken är att ta tåg upp och sen spårvagn till skolboendet. Skolorna ligger i närheten av Kviberg park där dom flesta matcherna spelas.

Intresseanmälan kommer skickas ut inom det närmaste och tacksam för snabbt svar.

Länk till cupen: https://goteborgcupfotboll.cups.nu

Vi ledare önskar er en fortsatt trevlig påsk 🐣.

Förare & tvätt av matchställ till match mot Leikin.
2024-03-27 08:23

Vi kommer också dela på tvätt av matchkläder framöver.

Till helgens match (Halmstad arena) kommer nedanstående få köra:

Kevin

Erik A (Tvätt av matchkläder)

Theo E

Alfred W.